Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Καταγράφηκαν Άγγελοι σε φωτογραφικό φακό!


Αυτή η φωτογραφία τραβήχτηκε στο Άγιο Όρος.
Μια παρέα παιδιών που πήγε στο Άγιο Όρος, θέλησε να απαθανατίσει τη στιγμή στον περίπατό τους, τραβώντας μια αναμνηστική φώτο.
Κάποιοι λένε ότι σε εκείνο το μονοπάτι όπου τραβήχτηκε η φώτο, κάποτε πριν πολλά χρόνια, 12 καλόγεροι πέθαναν από το κρύο. Από τότε λένε πώς όποιος διασχίζει εκείνο το μονοπάτι, οι καλόγεροι τον προστατεύουν!
Η φώτο αυτή είναι ευρέως γνωστή στον Ελλαδικό χώρο εδώ και πολλά χρόνια.
Μα εκείνο που με κάνει εμένα να γνωρίζω ότι δεν είναι πλαστή θα σας το πω αμέσως!
Εγώ πρωτοέμαθα για τη φώτο αυτήν όχι μέσα από το διαδύκτιο. Τη φωτογραφία αυτή την έδωσε κάποιος στη μητέρα μου γνωστός της. Και εκείνη πήγε σε ένα φωτογραφίο στην Κάτω Τούμπα Θεσσαλονίκης για να βγάλει αντίτυπα και να τα μοιράσει σε όλη την οικογένεια, συμπεραλαμβανομένου και εμένα.
Στο φωτογραφίο που πήγε η μαμά μου, μόλις ο φωτογράφος αντίκρυσε τη φωτογραφία, έπαθε φρίκη!
Ήταν ο ίδιος φωτογράφος που του είχαν φέρει πριν από 20 χρόνια περίπου να εμφανίσει το φιλμ των παιδιών αυτών!
Ωωωω, τι Θεία Σύμπτωσις!
Συγκινημένος ο φωτογράφος που γύρισε και πάλι στα χέρια του ετούτη η φωτογραφία, ξαναθυμήθηκε το σόκ και το δέος που είχε νιώσει εκείνη την ημέρα που εμφάνιζε το φιλμ των παιδιών που είχαν πάει στο Άγιο Όρος, ανίδεος για το τί θα αντίκρυζε.
Η φωτο ειναι αληθινη!
Αργότερα εγώ έμαθα ότι η φώτο αυτή συζητιέται στον Ελλαδικό χώρο εδώ και χρόνια. Και βλέπω πολλούς να την αμφισβητούν λόγω άγνοιας... δεν πειράζει.
Εμείς φίλοι μου, όμως, γνωρίζουμε την αλήθεια πλέον.
Ευχαριστώ τον Κύριο που στη μητέρα μου "έτυχε" να μάθει ότι η φώτο αυτή είναι πέρα για πέρα αληθινή και η γνώση αυτή γεμίζει με δέος κάθε πιστό αυτού του φόρουμ! Μια γλυκιά σύμπτωση..

Αντιγράψαμε από: http://nebesnyel.phpbb30.com/board/topic-t231.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...